Noticies
Plec de clàusules i anunci - Concessió del bar de les piscines municipals 2026.
SALA 1 D'OCTUBRE , DIUMENGE 26 D'ABRIL
MOTOCRÒS DE PONTS CAMPIONAT DE CATALUNYA DE GRANS
El Moto Club Segre ha organitzat aquest diumenge una intensa jornada de motocròs al Circuit El Bosquet de Ponts, marcada per un matí assolellat i una pista en condicions immillorables que han permès veure curses espectaculars a totes les categories. Des de primera hora, l’ambient ha estat exceŀlent tant al paddock com a la zona de públic. Un centenar de pilots de tota Catalunya s’han reunit al circuit de La Noguera dividit en 8 categories. En la categoria Mx Elit, la victòria ha estat per Xavier Camps, que s’ha imposat amb autoritat. La segona posició ha estat per Sergio Castro (MCSegre) i el tercer lloc per Roberto Otero. A Mx1, doblet per al club organitzador amb triomf de Marc Hernández seguit d’Amos Teixido. Pau Salas ha completat el podi en tercera posició. La categoria Mx2 ha vist guanyar a Mauro Osinalde, amb Pablo Lara segon i Iván Polvillo tercer. Un altre doblet per al Moto Club Segre en Mx125. Victòria de Jordi Alba seguit de Nil Pallares. Ivan Martinez ha finalitzat en tercera posició. A Mx sots 18, Biel Pons s’ha endut la victòria. Jaume Martinez ha estat segon i Àlex Farriol (MCSegre) en tercera. La categoria Mx3 ha estat dominada per David Rodriguez, amb Ramon Brucart en segona posició i Marc Calmet tercer. Pere Mas (MCSegre) s’ha imposat en Mx4. Jordi Pagès ha finalitzat en segona posició. Marc Sans ha completat les posicions de podi. Finalment, en Mx5, la victòria ha estat per Juan Carlos Rey, amb Sergio Perellon (MCSegre) segon i Martí Roig tercer. La jornada ha finalitzat amb l’entrega de premis i el tradicional Ranxo de Ponts per a tothom per tancar un dia rodó d’esports. L’organització agraeix la implicació de pilots, equips, coŀlaboradors i aficionats, imprescindibles per fer possible un esdeveniment d’aquest nivell.
CONFERÈNCIA SOBRE TRADICIONS CULINÀRIES DE TRANSMISSIÓ POPULAR A CÀRREC DEL CUINER SERGI ARITZETA
SALA 1 D'OCTUBRE , DIUMENGE 8 DE FEBRER
RAFA MELERO SIN INDICIOS CRIMINALES
MOTOCRÒS DE PONTS -Campionat de Catalunya-
FORMACIÓ PROFESSIONAL OCUPACIÓ DUAL PRODUCCIÓ PORCINA
PROGRAMA RANXO 2026
L’Ajuntament de Ponts ha estat beneficiari de la subvenció per a projectes culturals que facin servir tecnologia immersiva (CLT502).
Tot a punt per a la 151a edició de Lo Ranxo de Ponts
L’Ajuntament de Ponts ha presentat la programació de la 151a edició de Lo Ranxo, la celebració més emblemàtica i arrelada del municipi, que torna a convertir la vila en un espai de trobada intergeneracional on la tradició i la festa es viuen al carrer i en comunitat. La proposta d’enguany manté el batec popular que ha convertit Lo Ranxo en un referent del calendari d’hivern a Ponent i situa la setmana del 13 al 17 de febrer com a eix central de la festa, amb actes previs que comencen a principis del mes de febrer i una cloenda que s’estén fins al 22 de febrer.
PESSEBRES MONUMENTALS I ARTÍSTICS A PONTS ( LLEIDA) 2025-2026
OBRA REDUCCIÓ DE LA DEMANDA ENERGÈTICA I MILLORA DEL CONFORT EN L'EDIFICACIÓ PRINCIPAL DE L'ESCOLA DE PONTS
RECITAL DE POESIA I MÚSICA "TEMPS PERVERS"
PRESENTACIÓ LLIBRE: "SEGONES OPORTUNITATS"
BASES PER A L'ADJUDICACIÓ DE LA GESTIÓ DE LA BARRA DE BAR DURANT ELS DIES DE LA FESTA MAJOR DE PONTS 2025
XERRADA : PREPARA'T PELS RISCOS D'ESTIU
L’ajuntament de Ponts, està executant l’Obra: Obra: “Reducció de la Demanda Energètica i Millora del Confort en l’Edificació Principal de l’escola de Ponts”.
MILLORA D'INFRAESTRUCTURES VIÀRIES D'ACCÉS A NUCLIS RURALS HABITATS, ALS SERVEIS BÀSICS I A LES EXPLOTACIONS AGRÀRIES EN ÀREES RURALS I EN COMARQUES DE MUNTANYA